Teen kaksivuorotyötä, joka toinen viikko aamussa, joka toinen illassa, muutokset ovat erittäin harvinaisia. Tällä viikolla minun piti olla iltavuorossa, ja minun piti harmittavasti menettää tämän viikkoinen ulkomaisten  pastori-ystäviemme vierailu… Kuinka ollakaan, viime viikolla aamuvuorossa, yllättäen, pomo tuli ehdottomaan että "kävisikö semmoinen että tulet ensi viikolla aamuun,…" Niinpä tällä viikolla sain olla mukana keskiviikkona aivan erityisen siunatussa sielunhoidollisessa koti-illassa näiden ystävien kanssa ja torstaina väkevässä kokouksessa. Nämä illat rakensivat minua. Taivaallinen Isäni halusi minun olevan niissä!  Huomaa, minun ei tarvinnut tehdä mitään itse. Herra kuuli huokaukseni ja järjesti kaiken!

Tämä on yliluonnollista elämää Jeesuksessa! Isäni taivaissa tekee mitä tahtoo! Matrix (tms. elokuvat) ei ole mitään verrattuna tähän! Jumalalla on kaikki valta taivaissa ja maan päällä, ja Hän on Isäni ja rakastaa minua, ja minä annan elämäni Hänelle, ja en enää elä minä, vaan Jeesus elää minussa, hallelujaa!