Sydämeni kiihkein halu on omistautua yhä enemmän ja enemmän Jumalan asioille ja Hänen valtaansa mutta saatana pistää kapuloita rattaisiin keinoja kaihtamatta. Paitsi että minuun iski krooninen suolistosairaus joka hankaloittaa elämääni, kummallisia asioita tapahtuu. Esimerkiksi viime aikoina erinäisiä tärkeitä esineitä ja papereja on alkanut hukkua kotonamme kiihtyvää tahtia, ja tämä on aiheuttamassa vakavan hermokriisin, ja ilman Herraa ja Hänen suomaansa "yli ymmärryksen käyvää lepoansa" olisin matkalla varmaan burn-outiin ja sekoamiseen. Herra minua tästä varjelkoon.

Joku voisi ajatella että olen jo seonnut kun tämmöisiä juttelen, mutta kunpa tietäisitte millaista on sota henkivaltoja vastaan! Toisaalta riemu-uutinen on se, että Jeesus Kristus, jonka veressä olen pesty, on jo voittanut, mutta vihollinen ei luovuta, vaikka tietää tämän, ja hänen hyökkäyksensä kohdistuvat raukkamaisesti aina juuri heikoimpiin kohtiin,... lankean samoihin synteihin, teen samat virheet, tärkeät paperit hukkuvat, tietokoneen ja netin ongelmat jatkuvat yhä uudestaan ja uudestaan, palkkatyön paineet kasvavat, jne. On selvästi havaittavissa että vihollinen haluaa ajaa minut hermoromahdukseen ja tietenkin lopulliseen tuhoon mutta se ei tule onnistumaan koska turvaan hädässäni minun Herraani ja Jumalaani, joka sattumoisin on vielä Isänikin, ja Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, nyt ja iankaikkisesti!

Joku voisi ajatella että "siitäs sait, mitäs menit mukaan siihen hengelliseen sodankäyntiin" mutta voi sitä mieletöntä; Joko olet mukana hengellisessä sodankäynnissä Kristuksen sotilaana tai olet hengellisesti kuollut "laput silmillä" matkalla ikuiseen tuhoon. Välimuotoja ei ole! Tervetuloa todellisuuteen!

Enemmän vaikeuksia, makempi on voittokin. Katsopas tätä:

Viime aikoina olemme olleet aktiivisia Herran työssä, olen noussut kesän aikana pariin kertaan puhujakorokkeelle, olemme majoittaneet kotonamme Herran palvelijoita, tarjonneet kyytejä, auttaneet lähimmäistä, rahaa on mennyt rajusti, mutta mutta... menneen kuukauden tulot kipusivat kaikkien aikojen ennätykseen! En sano summaa mutta se on hämmästyttävä lukema! Se tapahtuu taas! Minun Herrani, minun Jumalani tekee sen taas... Mitä enemmän annamme, sitä enemmän saamme! Tämä ei voi olla sattumaa! Tämä on totisesti Jumalan taloutta:

 Luuk.6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."

 Luuk.12:31 Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa

Luuletko että Jumala on lämpimikseen moisia turissut? Usko minua! Salaisuus on pistää raha menemään! Jumala tekee minkä lupaa! Jeesus elää tänään ja on voimallinen! Hallelujaaaaaaaaaaa!

Olen saanut kokea Herran työssä ja yhdessä veljien kanssa tosi riemukkaita ja ihania hetkiä, mutta tulevaisuuden näkymät ovat huimat! Tämmöinen tavalliselta näyttävä metallityömiehen elämäkin voi olla huimaa seikkailua ja minä ainakin syöksyn siihen Jeesuksen nimessä ja veressä, ja ok, taisteluja tulee, mutta voitto on varma! Kaikki on mahdollista, k-a-i-k-k-i, ymmärrätkö tämän?!