Olin jo joitain viikkoja etsinyt tilaisuutta kysyä pomoltani palkankorotusta koska tunsin olevani palkkakuopassa mutta tilaisuutta ei ollut tullut ja olin miettinyt suunnilleen millä sanoin ilmaisisin asian hänelle ja olin rukoillutkin asian puolesta tosi paljon viime aikoina, vaikka ajattelinkin että pyyntö on hiukan materialistinen ja ei ehkä olisi Jumalan tahdon mukainen, Hänhän haluaa meidän tyytyvän vähään ja palvelemaan muita. Kuitenkin tänään kun jouduin käymään pomon toimistossa erään työkaluihin liittyvän ongelman takia, olin yhtäkkiä puhumassa kahdenkesken pomoni kanssa juuri sellaisessa tilanteessa jonkalaista olin odottanut ja ilman että itse edes huomasin, erittäin rentoon mutta rohkeaan tyyliin kysyin häneltä palkankorotusta, käyttäen sanoja jotka vain siinä hetkessä tulivat mieleeni sen kummemmin ajattelematta (en ikinä olisi voinut kuvitella kysyväni asiaa häneltä niin). Sanat upposivat veitsen lailla pomooni, ja hän lupasi palata asiaan "ennen tämän palkkajakson loppua". En vielä tiedä mikä on tämän keskustelun tulos, mutta tunnen että se oli vahvasti Jumalan työtä! Jeesus elää minussa "vaikuttaen tahtomisen ja tekemisen"!

Joudun työssäni käyttämään jatkuvasti erilaisia mittalaitteita ja tänään kun mittailin yhdellä digitaalisella sisä-työntömitalla, laite sekoili; se syttyi ja sammui heti, sitä ei saanut nollattua, kaikki oli sekaisin! Kamppailin kauan aikaa sen kanssa, ja kun taas näytön teksti sammui juuri kun olin mittaamassa ja harmitti, sitten yhtäkkiä näytössä vilahti numerosarja 777! Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, Jumalan puhuttelu siinä arkisessa hetkessä, arkisten askareiden parissa! Hän oli läsnä! Sanoin Hänelle, Taivaalliselle Isälleni, että auta minua tämän kanssa, anteeksi että en tajunnut pyytää apuasi aiemmin. Heti tämän jälkeen laite toimi taas normaalisti! Menin vessaan ja polvistuin ylistäen Herraani.

Sorrun usein synteihin tahtomattani, ajatuksissa ja teoinkin, olenhan lihaa, vaikka henkeni onkin vapaa Jeesuksessa. Kun olen langennut, sen jälkeen minusta tuntuu aivan kamalalta ja tunnen että olen pettänyt Herrani. Saatan itkeä katkeria kyyneliä ja haen turvaa ja anteeksiantoa Taivaalliselta Isältäni. Mukanani on aina vähintään pieni Uusi Testamentti ja usein kun olen tämmöisessä tuskaisessa hetkessä olen pyytänyt Jumalaa puhumaan minulle sanansa kautta, olen vain avannut Raamatun, usein olen tuntenut kuinka sormeni menee kuin johdettuna, sivu jos toinenkin kääntyy, ja se pysähtyy jonkun jakeen kohdalle. Poikkeuksetta, nämä jakeet ovat aina olleet juuri täsmälleen siihen hetkeen sopivia ja usein hyvin rakastavia ja lohduttavia jakeita. Olen hämmästynyt kerta toisensa jälkeen! Se on jotain mitä ei järjellä pysty selittämään! Olen usein vapissut Hänen suuren majesteettisuutensa eteen. Hän totisesti on läsnä joka tilanteessa! Voitko väittää vastaan, sinä ihminen joka nyt luet tätä?

lisätty myöhemmin: Pomon kanssa jutteluni seurauksena, tuntipalkkani nousi 0,50 senttiä, mikä tekee 2 viikon tilissä 80 euroa.