Tämä tapahtui n.4 vuotta sitten loppukesästä eräänä sateisena yönä. Työskentelin lehdenjakana vaimoni kanssa ja aamuyön tunteina, kuten normaalisti, saavuimme tuon vanhan kolkon rakennuksen luo. Kaikki meni aluksi normaalisti, minulla oli avaimet ja avasin rapun oven vaimolleni ja juoksin itse toiseen rappuun. Ollessamme rapuissa, alkoi tapahtua... Vaimoni näki yläkerroksista rapun ikkunoiden läpi pihalla liikettä, ”joku minun näköiseni (punainen vaate?) hahmo vilahti pihalla”. Järkyttävä tunne valtasi hänet mutta hän ajatteli että se olin varmasti minä, että olin unohtanut lehtiä ja palasin hakemaan niitä pyörältä. Samaan aikaan omassa rapussani, kun laskeuduin ylimmästä kerroksesta alaspäin lehtiä postiluukuista tiputtaen, hyytävä kauhu valtasi minut. Tunne oli äärimmäisen voimakas ja aivan ennen kokematon! Aivan kuin jotain järkyttävää olisi tapahtumassa, veretseisauttava pahuus oli jotenkin käsittämättömästi läsnä! Herrani Jeesuksen Kristuksen nimi kohosi huulilleni ja en lamaantunut täysin enkä joutunut pakokauhun valtaan vaan tein työni loppuun, vaikkakin kauhusta täristen. Kun olin jo pohjakerroksessa näin ulko-oven lasin läpi ja ulos astuessani pikimustan ihmistä muistuttavan hahmon juoksevan, tai kiitävän, pihan poikki, sukeltaen pysäköidyn auton alle. Minun piti vielä viedä lehti juuri tämän pysäköidyn auton vieressä olevaan oveen, tein sen, huutaen voittoa Jeesuksen veressä! Vaimoni ei ehtinyt nähdä hahmoa mutta hän kertoi minun olleen aivan valkoinen ja hiukseni ja ihokarvani olivat kohonneet ylös, olin hyvin pelästyneen näköinen! (tai kuten sähköiskun jäljiltä!)

Jeesuksen nimessä oli kuitenkin auktoriteetti tuota demonia vastaan, se joutui pakenemaan eikä sen pelottelu täysin onnistunut, koska Jeesuksen ristillä saatanasta saama voitto suojeli minua! Sain voimaa Jumalalta, tieto siitä että olen voittajan puolella ja että saatanalla ei ole valtaa minuun antoi suurta rauhaa. Ilman Jeesusta olisin ehkä kuollut kauhusta, tiedän tapauksen jossa saatanan/demonin nähneen ihmisen sydän on pysähtynyt (kauhusta). Minä kuitenkin varjelluin, kiitos Jeesuksen!

Entä sinä rakas lukija, keneen sinä panet toivosi kun kuoleman demoni ilmestyy eteesi? Entä millä voimilla luulet pysyväsi pystyssä Kaikkivaltiaan Jumalan valtaistuimen edessä viimeisellä tuomiolla?